PRP Saç Tedavisi

PRP işlemi, özel bir işlem ile kanın plazmasının ayrıştırılarak vücuda enjekte edilmesine dayanır. Bu işlemden elde edilen plazma, platelet denilen hücreler açısından oldukça zengindir. PRP işlemi; cilt gençleştirme, yara izlerini kapatma, deride oluşan çatlakları giderme, saç dökülmesi, saç ekimini destekleme ya da ortopedik tedavilerde kullanılır. Bu yöntem ile vücuda dışarıdan herhangi bir madde enjekte edilmeden tamamen doğal yollarla gençleşme, iyileşme ve güçlendirme sağlanır.

PRP uygulamaları deriye esneklik kazandırır. Saç dökülmesini önler ve saçları güçlendirir. Yüzde meydana gelen kırışıklıkları ve çöküntüleri engeller. Yara çatlak ya da deride meydana gelen diğer hasarlarda deriyi onarır. Dr. Zen Clinic uzmanları tarafından başarılı bir şekilde uygulanan PRP tedavisi ile ayrıca ortopedik ağrılarda önlenir.

Saç Ekimi ve Dökülmesinde PRP Tedavisi

Tıpta çeşitli alanların yanı sıra saç ve saç derisi için de uygulanabilen PRP; deri hastalıklarının sona ermesine, saçların daha sağlıklı çıkıp uzamasına yardımcı olur. Saç dökülmesine karşı etkili bir çözüm olabilen yöntem, tek başına tercih edilebileceği gibi, başka tedavi seçeneklerinin etkisini güçlendirmek adına tedaviye destek amacıyla da uygulanabilir. Genetik saç problemi yaşayan kişiler, çeşitli saç derisi problemlerine sahip olanlar, saç dökülmesinden şikâyetçi olanlar ve ince telli, sağlıksız saçlara sahip bireyler, PRP yöntemini tercih edebilirler.

Saç ekiminde öncü olan Dr. Zen Hair Clinic tarafından yapılan PRP işlemi sırasında hastanın kendi kanı alınarak, özel bir cihazdan geçirilir. Burada fibroblast denilen kökleri besleyecek, gelişimini sağlayacak olan kısım ayrıştırılır ve saç dökülmesi olan bölgeye enjekte edilir. Bu yöntem özellikle genetik dökülmelerde etkilidir. Saç ekimi ve dökülmesi için yapılacak olan PRP uygulamasında, önce hastanın venöz kanından 10 cc alınır. Santrifüj edilen kan beyaz ve kırmızı kan olarak iki kısma ayrılır. Kırmızı kanda akyuvar, trombosit, pıhtılaşma faktörleri, PGF bulunur. Kırmızı kan özel bir işleme tabi tutulduktan sonra seyrelmiş bölgeye napaj yöntemiyle enjekte edilir. Bu uygulamanın temelinde doku yenilenmesi vardır. PRP sonrasından sonra herhangi bir iz kalmamaktadır. PRP saç tedavisinin ardından, kişi hemen rutin hayatına devam edebilir. PRP saç tedavisi, yaklaşık olarak 15 günde bir ve en fazla 30 dakikalık seanslar halinde 3-4 ay sürecek şekilde uygulanır. Sonrasında her yıl bir defa uygulanması yeterli olacaktır.

PRP işlemi, Dr. Zen Hair Clinic’te olduğu gibi uzman doktorlar tarafından, titizlikle uygulanması gereken bir tedavi yöntemidir. PRP işleminde öncelikle hastadan alınan kan, içinde özel bir jel bulunan tüpe yerleştirilir. Tüpe konma işleminin ardından kan 10 dakika içerisinde ayrışmaya başlar. Ayrıştırılan kan daha sonra ekim yapılması gereken alana uygulanır. PRP kürü tamamlandıktan sonra yılda 1-2 kez enjeksiyonlarla işlemin devamı sağlanabilir.

Cilt Gençleştirmede PRP Tedavisi

Dr. Zen Hair Clinic uzmanları tarafından uygulanan PRP işlemi ile cilt gençleştirme çoğunlukla yüz, boyun, dekolte, eller, bacak içleri, kollar gibi vücudun çeşitli bölümleri için düşünülebilir. Vücuttaki iyileşmesi uzun süren yaraların iyileştirilmesi, çatlak gibi deri niteliğinin zarar gördüğü durumlar da PRP ile kontrol altına alınabilir. Kişinin kendi kanının yine kendi vücuduna enjekte edilmesiyle gençleşmeyi sağlayan PRP, ortalama 2-4 hafta aralıklar ile 3-4 seans sürmelidir. PRP yönteminin en belirgin özelliği, vücuda herhangi yabancı madde veya ilaç vermeden tamamen doğal bir gençleşme sağlamasıdır. PRP sayesinde ilk seanslardan itibaren öncelikle ciltteki kuru ve mat görünüm düzelir. Ardından da kırışıklarda hafifleme, cildin elastikiyetinde artış gözlenir. PRP sadece yaşlanma belirtilerini hafifletmeye yaramaz. Aynı zamanda yaşlanma sürecini de yavaşlatarak adeta ‘’gençlik aşısı’’ etkisi gösterir. Bu nedenle yaşlanma belirtilerini beklemeden, yaşlanma sürecini yavaşlatmak isteyen her yetişkinin başvurabileceği bir yöntemdir.

PRP Saç Tedavisi Fiyatları

PRP tedavisinde fiyatlar, kişinin ihtiyaç duyduğu operasyonun detayları, seans sayısı gibi çeşitli faktörlere göre değişiklik göstermektedir. PRP işlemi ve diğer saç tedavisi yöntemleri hakkında detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz